fbpx
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כל עסק / חנות / בעל מקצוע שמפרסם ברשתות נחשף להמון דאטה,

ובינינו – כל מושג נשמע מפוצץ יותר מהשני.

אז איזה מהם רלוונטי עבורכם? איך תדעו שהקמפיינים שלכם מובילים לתוצאות המתוכננות?

כמה טיפים קטנים מאיתנו:

1. תכנון, קהל ועוד תכנון.

קל מאוד ליצור קמפיינים, אבל איך גורמים ליעילות מקסימלית?

הצלחה של סדרת קמפיינים תלויה הרבה באסטרטגיה.

כאשר מדובר בקהלים חדשים – בחירת מאפיינים רצויים זה ביג דיל.

הבנה שיש תחומי עניין בקהלים מסויימים שלא בהכרח חופפים באחרים, תוביל לחסכון בעלויות מיותרות. מומלץ לאפיין קהלים ברוחב בינוני, ולטרגט את כולם בצורה פרסונלית.

לדוגמה – עו״ד לא בהכרח יראה מודעה השייכת לרופא.

במקרה ויש לכם קהל בסיסי, שווה תמיד לבדוק את תחומי העניין שלו.

הרבה פעמים תתפעלו מרעיונות ותחומים שלא קישרתם.

משם קל יותר לנווט, ולשלוח יותר קמפיינים ורימרקטינג

*במקרה והקהל הוא מבוסס ולא מצומצם.

2. החזר השקעה – ROI

כסף שמושקע חייב לחזור, ולחזור עם אקסטרה.

יש המון מדדים מקבילים לROI אבל אחריו הכי קל לעקוב (לפחות אצלנו הוא הבסיס).

ברגע שאתם יודעים מהו הROI המינימלי אותו אתם רוצים לקבל קל יותר להשוות בין קמפיינים.

לדוגמא – חנות חשמל שהציון ROI המינימלי שלה הוא 10, לא תרצה קמפיינים שמניבים לה תוצאות נמוכות מכך, אחרת הרווחיות בקמפיינים הללו לא מניבים תשואה.

כדי לחשב ROI – תיישמו את הנתונים שלכם במשוואה הבאה

החזר השקעה % = (הכנסה – הוצאה)\הוצאה

3. השקעת כספים לא בהכרח תמיד תוביל לתוצאות נוספות.

אנחנו מפרסמים בתקופה בה יש תחרות בכל תחום, ברשתות בחיפוש ובריטייל.

ולכן דרוש תקציב פרסום לא מבוטל כדי להגיע לקצוות ולקהלים רחבים ברוב התחומים.

מה שכן כמו שהתקציב לא קטן, על חשיפות וקליקים תמיד אפשר לשלם עוד, והם לא בהכרח יובילו לתוצאות נוספות בהחזר השקעה רצוי.

תמיד צריך לבחון את הנושא לפיו אנחנו מגיעים לרוחב הרצוי שלנו / לא מוציאים כסף מיותר על חשיפה גבוהה מידי, לפעמים הגבול הוא דק.

ֿ

4. התקנת יעדים יעילים לעסק.

ביעדים אנחנו מדברים על המרות.

המרה היא בעצם הפעולה אותה אנחנו רוצים שהלקוח יבצע.

בין אם זה התקשרות, שליחת הודעה, רכישה באתר וכו׳.

ישנן אין סוף פעולות שיכולות להמדד – אבל השאלה איזה מהן היא הרלוונטית עבורכם.

באיזה מהן אתם הכי יעילים, בין אם זה סגירת ליד טלפוני, תהליך רכישה נוח באתר, מענה הודעות מצויין וזמין. הלקוח צריך לקבל אתכם בטופ, ובמקום לשחק איתו שלחו אותו לחוויה הטובה ביותר שלכם, לאן שאחוז ההמרה שלכם הוא הגבוה ביותר.

5. אינטרקציה לא בהכרח מובילה להצלחה הרצויה.

דבר אחרון שהיה חשוב לנו לציין. אינטרקציה בקמפיין מאוד מעידה על ערנות של לקוחות והמון עניין.

אבל לא תמיד הדבר מעיד על יעילות בסוף החודש.

שימו לב למדדים שלכם ולא רק אם התכנים ויראליים (לא שזה רע זה פרמטר מצויין כמו כל האחרים שצויינו).

יש לכם שאלות לגבי המערכות שלכם? רוצים לשמוע עוד כדי לייעל את העסק שלכם?

צרו איתנו קשר לפגישת ייעוץ חינם.

נשב לקפה, נדבר ונצליח.

bites.co.il

קניון הממתקים – CandyMall

שנת התחלה: 2023

תקציר עבודה: עיצוב חדשני ומודרני לאתר איקומרס מיושן. חקירת קהלים, UX/UI והנגשה מחדש. התאמת רספונסיביות ועוד.

מטרה: שיפור יחס המרה לכל לקוח ע״י שיפור נראות ושיפור חווית הגלישה באתר עד לתהליך הרכישה.
יצירת חוויה ייחודית וטקסטואלית המתאימה למותג.

מחקר מילות מפתח מוביל לתוצאות

מחקר מילות מפתח הוא תהליך המאפשר לעסק לזהות את המילות המדוייקות והרלוונטיות ביותר שמשתמשים בהן במנוע החיפוש של גוגל כאשר הם מחפשים מוצרים או שירותים