fbpx
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

.Since 2019

Marketing | UX&UI | Websites

Bites היא סוכנות דיגיטל מודרנית המתמחה בעיצוב גרפי UX/UI, יצירת אתרים, קידום סושיאל וממומן. תוך שימוש בטכנולוגיית חדשנית, הכולל מערכות ניתוח, אנליטיקה ואפילו בינה מלאכותית, צוות המומחים שלנו יוצר אתרים ממוקדי משתמש, תכנים ותוצאות שלא רק נראים מושכים מבחינה ויזואלית אלא גם מספקים תוצאות עם חווית משתמש חלקה. אנחנו מציעים מגוון שירותי עיצוב, כולל עיצוב אתרים, מיתוג ועיצוב גרפי בפונטים ובסגנונות העיצוב החדשניים ביותר כדי להישאר קדימה בתעשייה המתפתחת כל הזמן. אנחנו ב-bites מחויבים לספק פתרונות מונעי תוצאות ויש לנו רקורד מוכח של הצלחה. בין אם אתם מעוניינים בעיצוב מחדש, שיפור האתר הנוכחי שלכם, או בנראות חדשנית יותר בדיגיטל, אנחנו נלווה אתכם להשגת המטרות שלכם ולהישאר קדימה בנוף הדיגיטלי.


The People
is
what
makes
-differ
ences

הצלחה שיווקית מתחילה כאן.
היום כבר כמעט כל בעל עסק נחשף להמון מושגים גבוהים מידי,
פגש אנשים מבלבלים מידי
וקיבל הבטחות שהן פשוט יותר מידי.
bites הינה חברת קידום מכירות והגדלת חשיפה למותג,
ואנחנו עושים את זה כבר למגוון עסקים וחברות.
אנחנו מבטיחים לכם שני דברים שעבורנו הם MUST, והשאר שתקבלו זה פשוט GUM.

אנחנו אתכם לאורך כל הדרך, ונעשה הכל בכדי שהכסף שתשקיעו בנו ובעסק שלכם יכוון לקמפיינים המניבים ביותר ברשת.

אז, איך נוכל לעזור לעסק שלכם?
ניהול רשתות חברתיות >> ממציאות את עצמן מיום ליום, לכן לא מספיק אדם קמפיין מוצלח אחד, יש צורך בהכרה והבנה מתמדת של הדרכים הנכונות להצלחה.
קידום אורגני >> המטרה – להגיע לשלב בו חוסכים מהכסף הממומן שיוצא ללקוח ולהשיג לקוחות עתידיים בצורה אורגנית (הכוונה- ללא עלות).
קידום ממומן >> אין נוסחה לקידום ממומן לעסק שלכם, פשוט ניסיון וחשיבה משותפת ומחוץ לקופסא תוכיח תוצאות לאורך זמן.
אסטרטגיה שיווקית >> היא לא אמירה גסה לכל עסק בכל גודל. ביחד איתנו נחשוב על איך לייצר מודעות ומיתוג לעסק שלכם.
עיצוב ובניית אתרים >> האתר שלכם, הפנים שלכם. הלקוח לא מכיר שום דבר מעבר לאיך אתם מוצגים ברשת. לכן – אל תתפשרו על פשוט, GO FOR THE EXTREME.
תוכן שיווקי, וגרפיקה עדכנית >> אכלתם פעם עוגייה, שמבחוץ נראת כזו טובה, חמה ומגרה- ובביס הראשון , פשוט התחרטתם? זה למה חשוב להיות הכי עדכני בתוכן ובעיצוב שלכם.
אז זה כבר פשוט?
לטעימה משיווק