מחקר מילות מפתח הוא תהליך המאפשר לעסק לזהות את המילות המדוייקות והרלוונטיות ביותר שמשתמשים בהן במנוע החיפוש של גוגל כאשר הם מחפשים מוצרים או שירותים דומים למה שהעסק מציע. לפעמים, המילים המשמשות בפניות עלולות להיות שונות מאלו שחשבנו עליהן, ולכן חשוב לבצע מחקר מילות מפתח כדי להבין את המילים הנפוצות ביותר שמשתמשים בהן כשהם מחפשים מוצרים או שירותים שקשורים לעסק שלנו.
כמו כן, מחקר מילות מפתח מאפשר לעסק לזהות את התחרות והמילות המרכזיות שמשתמשים בהן כאשר הם משלבים מודעות במנוע החיפוש. זה יעזור לעסק לפתח מבצעי פרסום יעילים יותר ולצמצם את העלויות בפעולות שיווקיות בפלטפורמה הזו.
בסיכום, מחקר מילות מפתח יסייע לעסק להבין את התנהגות המשתמשים במנוע החיפוש של גוגל ולפתח מבצעי שיווקי יעילים יותר שישפרו את הנראות והנוכחות של העסק במקום המתאים במנוע החיפוש של גוגל.